Alla inlägg under september 2009

Av Laizan - 26 september 2009 16:48

Javisst är det härligt med helg, längtar till helgen redan när måndagsmorgonen fryr..helt sjukt ju, jag älskar mitt jobb men orkar inte lägga nån energi på det utan gör det som måste göras och förväntas av mig..trist att känna så.

Denna helgen går nog i lugnets tecken..skulle igentligen gett mig ut och shoppat lite idag, men klockan gick och kroppen strejkade för längre promenad bland skyltfönstren så jag har fixat o donat här hemma istället!

F var ute hela förmiddan och fixade min bil..tvättade och skurade på in och utsidan, jag ska sälja min lilla pärla nu tänkte jag, han är ju 3 år nu och jag bestämde att efter 3 år så byter jag..det var ju första gången jag köpte en helt ny bil  (citroen c3) och han har varit helt gudomlig att puttra omkring i men nu har jag fått för mig att jag vill ha en ford KA..den nya modellen är sååå fin..inte ett dugg lik den gamla..funderar även på fiestan (större motor) svårt val det där..det är ju en del pengaskillnad, inte så mycket men ändå! vi får se vad det blir..man skall ju få sålt den andra oxå..kul ska det bli ialafallSkrattande


Idag och massa andra dagar har Maxxen varit och fiskat, det har blivit hans stora intresse, han gör egna drag och har blivit medlem i sportfiskeklubben och är helt såld på allt vad fiske heter..jättekul tycker jag, skönt att han inte sitter och möglar vid datorn utan får frisk luft och blir på mycket gladare humörGlad så F ska hämta han och 2 kompisar vid en sjö en bra bit bort ikväll..jag är inte pigg på att han är för länge borta nu när det börjar bli så mörkt ute och det är långt att gå i skogen..hua mig!..(mesiga mamman)


Nu ska jag ta och hänga upp resten av tvätten..tjing o kram på er alla rara!



Av Laizan - 20 september 2009 14:56

Jösses vad det var längesen jag var här...

Har inte haft ork att knappra på knapparna..*ler*

Dagarna har bara gått åt att orka jobba mina 75% som går pyton kan jag säga!

efter 2 dagar (hemma onsdagar) så är jag totalt slut. Nu det sista har mina fötter börjat värka, har inte alls haft problem med det innan, men sista veckorna kommer det allt oftare och det känns som jag gått på hårda stenar i flera timmar för fotsulorna känns jätteömma precis som blåmärken och så känns det som dom är helt svullna (fast det är dom ju inte) sen har jag en sån orkeslöshet och influensakänsla i kroppen så jag blir helt trött på mig själv. FAN! rent ut sagt..jag har lust att storlipa,..bläää!

SÅ..nu har jag gnällt av mig lite..*ler*

Vill att det skall hända nåt kul..vill ha nåt att se fram emot..vet inte riktigt vad bara!

Tror kanske det är höstångesten som kommer smygandes..har redan tänt små värmeljus överallt här hemma och klockan är inte ens 4 än..hihi..nästan så jag börjar längta lite till jul, jag äälskar julen!!

Hm...återkommer med detta..

puss o kram alla söta som står ut med min blogg trots dessa glesa inlägg!!

Ovido - Quiz & Flashcards