Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Så var det söndag igen...

Av Laizan - 16 maj 2010 18:35

Sitter nersjunken i soffan hemma i stan. Har nyss kommit hem från några sköna lata dagar på landet. Gud vad gott det har varit!

Jag och barnen begav oss faktiskt till Ullared igår, inbillade mig att  vi skulle vara "ensamma" därinne eftersom vi åkte på eftermidagen, haha..eller hur!

först fanns det knappt en parkering att hitta och sen när vi närmade oss ingången insåg jag att det faktiskt var KÖ! hjäälp..hatar kö, men den varade bara i 10 minuter som tur var, väl därinne så försvann barnen åt varsitt håll. Max på fiskeavdelningen och Rasmus på leksaksavdelningen. Och då smet jag som vanligt till husgeråd och såg massa fina tavlor annat fint men jag tog mig i kragen och vandrade vidare till barn och herravdelningen. Jäklar vad folk det knödde från alla håll..*morra*

Så det blev lite fina grejer till kidsen och naturligtvis lego och fiskeprylar, sen var alla nöjda och glada!

Lustigt nog var det ingen kö knappt trots att klockan var 16 så vi var ute ganska snabbt igen.

Väl hemma så drogs grillen igång och värmen ute var ju underbar,18 grader och sol..ljuuvligt!

Och nu sitter jag här hemma i stan och tokfryser, aaah..jag vill ha öppen spis hemma också, lite svårt att kräva när man bor i lägenhet kanske..hihi..

Men..är det bara jag som får istappar till fingrar och stelnar i händerna när jag skriver vid datorn..blir knas på att inte kunna skriva några rader utan att få köldkramp efter 5 minuter..uscha vad gnällig jag blev!


Imorgon jobbar jag sent, 10-19..bara 1 gång i månaden som tur är, har inte så ont av det eftersom jag är sån trötter på morgonen..*ler*

Näpp nu ska jag kolla vidare på "vad blir det för mat"..me liike!!


Ha en mysig söndagskväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards