Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Längesen sist...

Av Laizan - 30 april 2010 19:09

Ja det kan man lugnt säga, inte haft rätta känslan på ett tag och därför inte orkat skriva ner något...

Nu kännner jag att jag vill dela med mig lite om hur min nya "medicinering" går till!

Kom till en underbar läkare som var hur mänsklig som helst och väldigt humoristisk vilket passade mig perfekt!

Han gick igenom hela bunten av papper jag fyllt i och frågade om jag var intresserad av att få "bedövningssprutor" in i musklerna (triggerpunkterna)

Visst, självklart kände jag! jag provar vadsomhelst och är inte ett smack rädd för sprutor så jag sa: kör på!

Och det gjorde han..herreguud, jag som inbillade mig att jag skulle röja på balkongen när jag kom hem..hahaha!..han satte nog 12 sprutor i nacken och axlarna och sprutade in bedövningsmedel..jäklar vad det kändes!

efter ett tag så kändes det som axlarna sjönk ner till tårna och jag kunde inte ens höja axlarna för dom lydde inte..hihi..helskumt! så när jag kom hem och fick landat lite så tänkte jag att det här e nog min grej!

Jag skulle ta av mig bh:n lite senare och fick nästan spader för jag kände inte var jag hade bh:n någonstans..hahaha..var tvungen att titta mig i spegeln samtidigt som jag klädde av mig, allt var bara helt "dött"..värsta toktandläkarbedövningen kändes det som. Dagen efter däremot kändes det att man levde..ajajaj..musklerna hade vaknat till liv igen och bara krampade, men det var ändå en känsla som var ok, jag hade nämligen ingen huvudvärk..whiiii!..har jag ingen huvudvärk så fixar jag det mesta, men både galen värk i axlar nacke rygg o huvud gör mig tokig! så att slippa huvudvärken var en lycka!

detta har jag gjort 3 gånger nu, fått sprutor i dom värsta ömma punkterna och efter ett par dagar känns det riktigt bra..tokglad!!


OJ..orkade ni läsa tro...? i vilket fall så är detta en häftig grej som funkar tror jag på mig iaf ..*glaad*

Jag kommer återkomma om detta nästa vecka när jag får ny behandlig..


Ikväll gäller räkor.. känns som fantasin tryter på fredagarna så då blir räkor ett alternativ alltförofta..hihihi...Rasmus bara ojar sig och tycker jag e jättetråkig, Max däremot älskar räkor så han blir lika glad varje gång!

Valborg ja..hm..undrar hur många föräldrar som får hem sina tonåringar i hemskt skick denna natt? Jag är så glad över att Max fortfarande håller sig från det där trots att kompisar tjatar på honom att "hänga på" och festa, men än så länge kan han stå emot och säga nej, goa unge!..får se om det håller i sig, man vet ju själv hur det var i 15-16 års åldern, jag fick alltid höra att jag var "tråkig" som inte ville ha utan drack min cola men det struntade jag i..såg inget coolt med det för fem öre!

Man kan vara med och ha kul ändå utan att dricka försöker jag tuta i honom och änsålänge lyssnar han :o)


Nej nu ska jag duka för lite räkmys..

Ha en härlig valborg alla!!

kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards