Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

Fruktansvärd dröm

Av Laizan - 1 maj 2010 12:48

Vaknade med stans huvudvärk imorse och upptäckte att det naturligtvis stormade ute..det slår aldrig fel!..upp o tog en dundertablett och somnade om till kl 10, huvudvärken var nästan helt väck och likaså stormen utanför, visst e det konstigt hur kroppen reagerar på dessa låg/högtryck vi har i detta landet.

Jag fick värsta mardrömmen imorse också när jag somnat om. Jag drömde att jag fick ett telefonsamtal av en främmande person som sa att det hänt en fruktansvärd olycka med min man (som var ute och vandrade i fjällen) och att han beklagade det inträffade!..fy faaan vilken dröm! jag drömde att jag slängde på luren och ringde till hans mobil och signalerna gick bara fram och ingen svarade, sen sprang jag bara ut och skrek hysteriskt...guud jag blir helt tårögd bara jag tänker tillbaka på drömmen.

Jag vet att jag tänkte att jag undrade om han hade varit helt själv när det hände och att jag var tvungen att få hem honom, sen slog det mig i nästa tanke att jag o barnen var helt själva..guud vad fruktansvärt, jag var så fruktansvärt rädd och förtvivlad och när jag vaknade så fattade jag inte om det var en dröm eller på riktigt och Kudden bredvid mig var tom..(han var ute och promenerade)..jag storlipade och andandes in doften från kudden och kände precis hur fruktansvärt det skulle vara om det hade hänt på riktigt...guud jag vill aldrig uppleva denna dröm igen!

Grejen e den att F skall ut och vandra på riktigt en vecka till sommaren helt själv och jag försöker inte oroa mig eller rättare sagt inte visa det för mycket, jag vet ju hur gärna han vill göra detta! men det kommer väl till mig på natten istället och visar sig på det hemskaste sett. Usch, nu forsar tårarna!..faan jag vill inte vara såhär nojig, men jag är livrädd att nåt ska hända mina nära..jag pallar inte att mista fler nu.

Nu ska jag torka tårarna och pussa några extra gånger på alla härhemma och försöka att inte tänka såhär utan se framåt på roliga saker istället!


kramkram!





 
 
Johanna

Johanna

1 maj 2010 21:34

Åh gumman... Fy vilken hemsk dröm :-( Blir helt tårig själv! Förstår att du var jätteledsen när du vaknade...

Du har ju varit med om tillräckligt i ditt liv :-(

Hoppas du fått en bra lördag iaf o att F pysslat om dig lite extra!!!

Stooor KRAM

http://grynisen.bloggsida.se

 
Ingen bild

Lena S

1 maj 2010 21:59

Hej!
Jag är otroligt känslig för blåst(och väderomslag). Har legat däckad mer än halva dagen idag. Bläää....
Usch vilken läskig dröm. Kan det bero på dundertabletten?

Hälsningar Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards