Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Att det ska vara så svårt...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill dela med mig av mina erfarenheter och mitt liv speciellt kring min fibromyalgi och förkärlek kring inredning och hemmet.

Så nu hädanefter tänkte jag göra detta mer till en bildblogg och på så vis ändå förmedla hur mitt liv ser ut..vi får se hur det går!


kramar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Av Laizan - 19 juni 2012 18:11

Det blev ju en solig dag tilllslut..tänk vad mycket piggare man blir av att bara få känna lite solstrålar i ansiktet! Jag landade på balkongen när jag kommit hem från jobbet och bara njöt. Värken i kroppen är bara fokuserad på nacke och skuldror id...

Ovido - Quiz & Flashcards