Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Hej där..

Av Laizan - 13 maj 2010 18:57

Här e jag!

Har varit alldeles seg sista veckorna, men inga mer hemska drömmar som tur är!

Åkte till landet igår, bara jag och lilleman, Behövde komma från alla måsten och krav kände jag.

Här är så stilla, bara fåglarnas kvitter och brasan som sprakar...hm..nästan iaf.

Rasmus spelar x box så det ryker om det så vill man ha bara fågelkvitter så får jag sätta mig på utsidan..*ler*

Fick ett ryck och bakade kladdkakemuffins efter att vi varit ute och promenerat förut.

Så gott så man bara vill trycka i sig allt på en gång! jag får nog spara lite till resten av familjen som kommer imorgon..hahaha!


Sprutorna funkar bättre och bättre, förra tisdagen blev jag helt totalbedövad hela kvällen, helskum känsla...fick nog 15 sprutor i bara höger sida, nacke axlar skuldror och halsmusklerna under örat..herreguud va borta jag blev!

Denna gången satte han det mesta i vänster sida istället och då tappade jag inte känseln i ansiktet iaf..hihihi!..känner att mina axlar sjunkit en bit och det är ju kanon eftersom jag oftast har dom uppe i öronen.

I måndags däremot fick jag ringa jobbet och sjuksriva mig för jag vaknade med känslan av influensa i varenda kroppsdel, speciellt ryggen och en känsla av kraftlöshet som fortfarande sitter i, denna trötthet som bara flyger på en är ju sanslöst.

Kanske är det sådant som slår tillbaka på kroppen när man har varit uppe i varv några dagar.

Jag var ju iväg med jobbet till Stenungsunds Spa från fredag till lördag och det var ju hur kul som helst och underbart att få ligga i varmt vatten med 1 glas vitt vin och tjöta med andra arbetskamrater för att senare på kvällen käka massa go mat och bra musik. Tyvärr vågade jag mig inte upp på dansgolvet tack vare all värk i nacken och det är nog första gången jag inte dansar, jag äälskar verkligen att dansa!!..*snyft* men jag är ändå glad att jag orkade vara med hela kvällen/natten


Nu ska jag hämta lite popcorn o chips till lilleman, kanske tar jag en eller två poppisar också...*flina*


Ha en go kväll alla!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards