Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Tröttsamt..

Av Laizan - 16 januari 2011 15:28

Söndag och helgen snart slut..shit vad fort det går!

Sovrummen är klara, bara smådetaljer kvar. Nu ska man få bort allt småkraffs som inte får plats någonstans, så det blir ut och leta lådor att ha under sängen istället.

Önskar faktiskt jag mådde bättre men min kropp o jag är aldrig överens nuförtiden utan allt gör bara satans ont hela tiden :o( ryggen o höften hugger och molar hela tiden, vänster axel/arm nackparti svider och värker så fort jag använder armen i skrivbordshöjd..som nu ungefär, så det är så tröttsamt att skriva att det till slut blir högerhanden som skriver och resten bara hänger som en lealös halvdöd kroppsdel..fan vad segt..jag är inte med i matchen alls känns det som..sen går det sådär på jobbet just nu och jag kan inte känna nån riktig glädje för att jobba för att det krävs hela tiden 100% fokus och koncentration och det går inte för min hjärna funkar på halvfart känns det som pga jag har så jäkla ont och är sjukt trött hela tiden..*morr*..jag känner mig verkligen rätt värdelös just nu.


För att tänka på lite trevligare saker så är jag och maken inne på en liten resa till våren ensamma för att "fira" eller vad man nu ska kalla det att vi är födda -71 alltså 40 år i år..*ryys* här snackar vi verkligen ångest.*suck* jag måste verkligen ändra inställning till denna ålder känner jag..men det blir inte lätt!

Så en lite Greklandtripp blir det nog..älskar grekland!

Innan dess, typ nu i februari när maken fyller så ska vi ta med barnen till nåt badhotell eller annat kul i danmark tänkte vi, så vi får göra nåt kul alla fyra!

Jag får nog googla lite mer på detta..men det är ju nåt att se fram emot ialafall :o)


Nu får det räcka för idag tror jag, armen liksom domnar bort..hehe..


Puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards