Direktlänk till inlägg 20 april 2009

Min måndag..

Av Laizan - 20 april 2009 16:17

Måndagen går i trötthetens tecken, ni vet sån där trötthet som gör att allt man tar sig för går i slowmotion, ialafall känns det så..*ler* jag kommer till och med på mig själv med att blinka långsamt.

Skulle jobbat idag men är helt slut i både kropp o själ känns det som,

 så jag håller mig hemma (med dåligt samvete i vanlig ordning)


Åh vad jag avskyr att må så här!!

irriterad över hela min tillvaro känner jag..ena stunden glad ..andra stunden färdig att storlipa och bara kasta saker omkring mig..jag som älskar våren och dom fina ljusgröna bladen på träd o buskar får panik när jag inte kan få fram den mysiga känslan...*ångest*

Jag kanske skulle ta mig en tur med bilen och åka och sätta mig på en klippa vid havet någonstans och bara andas och få läka mig själv en stund...


 
 
Pia

Pia

21 april 2009 14:14

Åh vad jag känner i gen mig på pricken i det du skriver! Tyvärr måste jag väl säga,vill oxå må bra....Denna dumma sjukdom!!

Styrkekramar från mig//Pia

http://gummanpiasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards