Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Är våren på väg tro?

Av Laizan - 3 mars 2010 14:48

Det känns som nåt i luften...solen skiner och fåglarna kvittrar och det är helt underbart!  Jag mår inte mycket bättre idag tyvärr, även om jag är glad för vädret ute naturligtvis! Huvet värker och kroppen väger bly...så jag bestämde mig för att lyssna på kroppen och stanna hemma resten av veckan för att vila upp mig.

Jag börjar mer och mer känna att när dessa skov kommer så måste jag ta det lugnt och inte trotsa mig själv. Jag börjar väl mer och mer inse att det är så här det ser ut i mitt liv just nu och jag får helt enkelt gilla läget och lära mig tycka om mig själv igen. Jag har ju iaf ingen dödlig sjukdom och har jag tur och tar hand om mig själv så kanske jag tom blir bättre i framtiden..det hade ju varit helt underbart!

Sen är jag lyckligt lottad som har två friska barn som är helt underbara och som hjälper till hemma och nästan aldrig bråkar..och naturligtvis min underbara man som hjälper till med det mesta och som man kan prata med om allt...tänk att vi har varit tillsammans i 23 år i år...  


Ååh, just det..min vän fick en liten pojkbebis igår..har inte pratat så mycket med henne ännu men det slutade med akut kejsarsnitt..stackarn vad jobbigt..men nu verkade båda må bra iaf..så myyysigt!!

Grattiskramar till hela eran familj!!


Ikväll ska jag gå på föräldrarmöte med Maxxen, det skall pratas om gymnasieval mm..hjälp vad stor han börjar bli..nu skall det köpas moppe snart och då kommer jag vara ett nervvrak när han är ute på vägarna...phuuu!


Kram på er i solskenet!

 
 
Fia - Bullar i Ugnen

Fia - Bullar i Ugnen

3 mars 2010 15:18

Man kan ju hoppas att våren äntligen är på G för nu är jag så trött på denna kyla och snö!
Krya på dig!

http://www.sofsan.blogg.se

 
Pisan

Pisan

4 mars 2010 08:39

Visst är det tråkigt att behöva gilla läget när kroppen strejkar... Man vill ju göra allt som man orkade förut. Förstår att du kommer vara ett nervvrak när sonen får moppe, det hade jag också varit, hoppas att mina tjejer inte vill ha moppe... KRAM från mej!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

4 mars 2010 21:59

Vad söt du e som skriver om mig *ler stort* Tack för dina tankar...

Visste inte att det var din pappas födelsedag. Min nyfödda son kan med stolthet bära din pappas fana vidare...

Bra att du tänker på din kropp, du gör helt rätt som stannar hemma och kurerar dig så gott det går.

Du ska få reda på allt ang förlossningen osv, behöver bara samla mig själv lite här hemma.

STOR KRAM och tack för dina fina grattis på sms och FB

http://grynisen.bloggsida.se

 
Laizan

Laizan

5 mars 2010 17:15

Tack söta ni för era kommentarer...

>Johanna, såklart jag tänkte på dig (er)..hela tiden..och när jag förstod att det var den 2 mars så blev jag extra glad att det var den datumen han föddes på!
kram på er!

http://laizan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Laizan - 26 maj 2013 22:19


Ja jäklar i min lilla låda vad längesen jag var här. Som vanligt är armar och axlar urballade så datoranvändandet är ett problem när det ska skrivas något. Fibron är ju på så det står härliga till, jäkla monster! Värst är denna evinnerliga nack och...

Av Laizan - 17 oktober 2012 16:53

    svårt när man så gärna vill vara peppad men inte riktigt orkar..hur bär sig en del åt för att få det där "jävlar anamma" ...

Av Laizan - 6 september 2012 17:39

Det är bara för mig att inse att jag inte klarar av det här med att sitta vid tangentbordet och skriva fler än några ynka rader eftersom mina axlar och armar bara dööör..så jäkla trökigt eftersom jag älskar att läsa andras bloggar och då gärna vill d...

Av Laizan - 25 juni 2012 20:41

Jo tjena vad beroende man är av detta väder..alla pratar om hur uselt vädret är och "ska det aaaldrig bli sommar"? Grattis! det är liksom samma visa varje år..kanonväder en dag och 13 gr och regn nästa..man glömmer fort! Tittar ut genom fönstret ...

Av Laizan - 21 juni 2012 20:08


Ja jösses vilket väder vi har haft idag med! 25 gr och blå fin himmel..man blir så glad och folk runtomkring blir automatiskt trevligare mot varandra..helt sjukt vad man är påverkbar av detta väder! Så även mitt mindre trevliga huvud och nackvärk s...

Ovido - Quiz & Flashcards